Bli inte utnyttjad av energitjuvar

20.10.2021

Tjena tjena gänget, hoppas allt är bra!


I dagens inlägg vill jag ta upp ämnet "energitjuvar".


Energitjuvar är personer som tar mer energi av dig än de ger dig av olika anledningar. Jag skulle säga att det är väldigt individuellt vad som tar alternativt ger energi till dig, därför är det en ganska individuell fråga som man behöver ställa sig själv för att veta svaret på. För att identifiera en energitjuv är det viktigt att man är "in-tune" med sig själv och känner hur man mår energimässigt efter man hängt/varit med den personen som man tror är en energitjuv. Om det är så att du märker att du tappat energi, känner dig tröttare, mer negativ och liknande är det då mycket möjligt att den andra personen är en energitjuv. Om det är tvärtom att du då får energi av personen efter att du varit med den, då är det ju en person som ger dig energi, sådana behöver du ju mer av!


Anledningen till att jag anser att det här är ett viktigt ämne att tala om är för att jag tycker man ska ha människor omkring sig som ger dig energi snarare än tvärtom, det är så onödigt att slösa en massa tid tänker jag på en person som ändå inte ger något till dig.


Var mer "in-tune" med dig själv, mer vaksam och i nuet så löser sig det mesta och du kan lista ut vad du behöver göra!


Until next time!


(By the way har startat en patreon-sida där jag kommer lägga upp extra-inlägg och videos. För den som är nyfiken på det, klicka här: www.patreon.com/karledmark)



© 2021 Karls Egna Tankar
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång