Coachning

12.11.2021

Hej hej!


Jag har funderat över att börja inrikta mig mot coachning 1-on-1 med andra människor som är i intresse av att få vägledning i livet. Under en längre tid har jag funderat över vad jag skulle tycka om, vad som skulle ge mig någon form av mening och vad jag blir glad av. I allt detta har jag kommit fram till att jag blir väldigt glad av att se andra lyckas med saker i sitt liv, när man t.ex. ser en annan person utvecklas, komma över sina hinder i livet för att få ett bättre liv o.s.v. Tror också det är en stor del till varför jag gör den här hemsidan/bloggen, för att jag vill sprida motivation att förbättra sitt liv och göra det till det bästa, jag vill liksom hjälpa till på något sätt, och där tror jag coachning skulle bli väldigt givande för båda parter.

© 2021 Karls Egna Tankar
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång